Wiadomości ze Świata

Cenzura Facebook ‘a na konopie – Akcja “Konopie są legalne” rzuca wyzwanie Facebookowi

Opublikowany: 15 lipca, 2019 godz. 7:43 am przez / No Comments

Cenzura Facebook ‘a na konopie w sieci. Najbardziej rozpoznawalny plac w Nowym Jorku, Times Square, stał się niedawno najnowszym polem bitwy dla walczących o legalizację konopi i ich miejsce w kulturze.

Wielki zielono-biały banner wzywa Facebooka “Przestań cenzurować konopie!” Jest to odpowiedź na przestarzałą politykę cenzurowania CBD w wykonaniu giganta social media, o której pisaliśmy niedawno.


BEZPŁATNE KONSULTACJE KONOPNE
dostępne przez liveczat lub pod nr tel.+ 48 574 942 179

Zuckerberg bardziej święty od papieża

Algorytm Facebooka wychwytuje i blokuje strony, które używają liścia konopi lub słów takich jak “CBD”, “marihuana” czy “cannabis” i robi to pomimo faktu, że niedawno akt Kongresu o nazwie Farm Bill wykreślił konopie z listy substancji kontrolowanych.

Nie jest to wymagane przez żadne prawo, o czym świadczy niedawna decyzja sądu o pełnej legalności wyświetlania reklam sklepu z konopiami w lokalnej telewizji. Mimo to Facebook uważa, że wyświetlanie treści o marihuanie nie spodoba się największym reklamodawcom, czyli największym korporacjom na świecie.

cenzura facebook konopie

Konopna pozytywna propaganda

Organizacje producentów konopi wygrały już w Waszyngtonie, odparły DEA (agencję zajmującą się walką z narkotykami), teraz pora na Facebooka, Instagram i Google.

“Naszym celem jest zmienić politykę Facebooka przez wywieranie presji w najbardziej publiczny sposób – mówi dyrektor organizacji, która wykupiła banner, Colleen Keahey Lanier – Facebook dociera do szerokiego grona odbiorców i my robimy to samo.”

Facebook – konopie – cenzura

“Wraz z wejściem życie Farm Bill, wydawało się, że nastał nowy dzień dla sympatyków konopii i dla przemysłu konopnego, że skończy się pomieszanie z poplątaniem, że konopie są substancją kontrolowaną – nie są.”

Mimo to tysiące drobnych przedsiębiorców w Stanach mają zablokowaną drogę do największych platform reklamowych naszych czasów – Facebooka, Instagrama i YouTube’a.

“Wzywamy wszystkich sympatyków konopi, żeby pomogli nam rozzielenić Facebooka.”

Strona kampanii, gdzie można podpisać petycję popierającą akcję

źródła: cbdtoday, theleafonline

Alan Mazur